Obchodní podmínky

 


Obchodní podmínky

I. Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány v souladu s § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Prodávající:
Jan Hejnal
IČ: 
Telefon: 
Mail: 
Sídlo: 
www.kratodeal.cz

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a fyzickou osobou, která uzavírá kupní smlouvu jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.kratodeal.cz.

Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou uzavírány v českém jazyce.


II. Informace o zboží a cenách

  • Informace o zboží a cenách jsou uvedeny u jednotlivých položek v katalogu internetového obchodu.

  • Ceny jsou uváděny včetně DPH a všech souvisejících poplatků.

  • Prezentace zboží má informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu na toto zboží.

  • Náklady na balení a doručení jsou uvedeny při objednávce.


III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Kupující provádí objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře v internetovém obchodě, s registrací či bez registrace.

  • Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a měnit vložené údaje.

  • Odesláním objednávky a jejím potvrzením ze strany prodávajícího je kupní smlouva uzavřena.

  • V případě technické chyby ceny zboží není prodávající povinen dodat zboží za zjevně chybnou cenu.


IV. Zákaznický účet

  • Kupující může využívat zákaznický účet, nebo objednávat bez registrace.

  • Je povinen uvádět pravdivé údaje a chránit přístupové údaje.

  • Prodávající může účet zrušit při nečinnosti nebo porušení obchodních podmínek.


V. Platební a dodací podmínky

Možnosti platby:

  • převodem na bankovní účet,

  • platební kartou,

  • prostřednictvím platební brány,

  • dobírkou při převzetí.

Dodání zboží:

  • doručením na adresu uvedenou kupujícím,

  • osobním odběrem (pokud je umožněn).

Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost zásilky při převzetí. Vlastnické právo přechází na kupujícího zaplacením celé částky a převzetím zboží.


VI. Odstoupení od smlouvy

  • Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

  • Vrácené zboží nesmí být poškozené, znečištěné ani nadměrně opotřebené.

  • Prodávající vrací peněžní prostředky do 14 dnů od odstoupení, nejdříve však po obdržení vráceného zboží.

  • Výjimky z práva na odstoupení stanovuje § 1837 občanského zákoníku (např. zboží podléhající rychlé zkáze, otevřené hygienické výrobky, digitální obsah bez nosiče aj.).


VII. Práva z vadného plnění (reklamace)

  • Kupující má právo uplatnit vady zboží do 24 měsíců od převzetí.

  • V případě oprávněné reklamace může požadovat opravu, výměnu, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy.

  • Reklamace je vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se strany nedohodnou jinak.


VIII. Mimosoudní řešení sporů

Spotřebitel může řešit spory prostřednictvím:

  • České obchodní inspekce (www.coi.cz),

  • online platformy pro řešení sporů (ec.europa.eu/consumers/odr).


IX. Závěrečná ustanovení

  • Právní vztahy se řídí právem České republiky.

  • Prodávající může měnit nebo doplňovat tyto obchodní podmínky, aniž by byla dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu jejich účinnosti.

  • Kupní smlouvy včetně obchodních podmínek jsou archivovány v elektronické podobě a nejsou veřejně přístupné.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 10.9.2025